Sjuk igen

Vad har hänt med mitt immunförsvar? Have my years of wild hedonism finally caught up with me?
Nåja, nu käkar jag penicillin igen. Får väl nöja mig med att sitta hemma och tycka synd om mig själv och tröstäta glass.

Att vara hemma och sjuk ger tillfälle för internetshopping. Internetshopping är farligt.
Jag har beställt tre nya skivor, två säsonger av simpsons och det gamla goda tv-spelet Final Fantasy VII! Jag blev så nostalgisk att jag var tvungen att få tag på det. Lättare sagt än gjort skulle det visa sig. Trots att detta spel tryckts upp i fler ex än bibeln (källa behövs) så var det dyrt som tusan. Runt 650 kr för ett begagnat exemplar! Hutlöst! Tillslut lyckades jag dock hitta det billigare på engelska amazon. Fick betala 230:- inklusive frakt. Nu återstår bara att se om spelet faktiskt dyker upp.



Häromdagen blev det klart att Pierre Bengtsson lämnar AIK för spel i Danmark. Det var visserligen väntat men känns tråkigt ändå. Han har hela tiden varit en personlig favorit. Underskattad spelare som tyvärr inte fick tillräckligt med speltid i AIK. Jag förstår att han valde att lämna.




Kommentarer
Postat av: Linus

FFVII! Kanske världens bästa?

2009-09-03 @ 13:27:37
URL: http://omlinus.blogg.se/
Postat av: David

Definitivt det bästa spelet som gjorts! :)

2009-09-03 @ 13:44:06
URL: http://goddontmakenotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0