Mosebacke, fotboll och tatueringsmässa

Fredagskvällen spenderades under ett parasoll på en regnig uteservering på mosebacke. Vi trotsade vädret och hällde i oss ett gäng bägare och det var mycket trevligt!

Idag hoppas jag på att AIK vinner över Trelleborg. Avspark 16:00.

Tatueringsmässan är ju i helgen också. Får se om jag svänger dit en stund ikväll eller om det blir imorgon. Bokade för övrigt tid hos Jolly Jonny tidigare i veckan. Tyvärr (för min del) är han rätt poppis och jag får hålla ut tills 4e December innan jag "går under nålen" igen.


Kommentarer
Postat av: Carmen

ååhhh vad ska du göra då för någon? läggg upp en skiss :D



jag ville oxå gå på mässan :(

2009-08-30 @ 18:25:06
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: David

Jag var inte där för att gadda mig. Gick bara runt och kikade :)



Nästa tatuering kommer. Har inbokad tid i december!

2009-08-30 @ 19:24:33
URL: http://goddontmakenotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0