Antibiotika, sommarrea och tullverket

Sitter och väntar på mina skivor som aldrig kommer. Mitt tålamod har brustit. Som ren konsekvens av detta har jag nyss beställt tre skivor till från cdon. Sommarrean ruinerar mig.

Nu finns det inte längre något tvivel. Tullverket har snott mina skivor. När skivorna tillslut anländer (god knows when) så kommer det medfölja en liten present i form av tullavgift och moms. Följaktligen en dålig affär.

Jag har suttit och hostat och snorat med hög feber på jobbet hela veckan. Trots det har jag jobbat över varje dag eftersom vi är kraftigt underbemannade på min avdelning. Mest irriterande har varit att se folk gå hem klockan 16:00 när man själv har fått sitta till 19:00 och tyckt synd om sig själv. Nu har jag fått antibiotika i alla fall. Sneglar lite på bipacksedeln och läser under rubriken över de mest ovanliga bieffekterna. Klåda i underlivet, hjärnhinneinflammation, leverpåverkan, nässelfeber, hudutslag, ansiktssvullnad och eventuell kollaps. Could be fun!

Jag orkar inte vänta längre på mina skivor! Nu när man ändå är sjuk och sitter hemma hela helgen så hade det ju varit lämpligt med lite nytt att lyssna på. I väntan på American Rubicon har jag nu lyssnat igenom allt jag äger med Cobra Skulls cirka femtioelva gånger. Jag har dessutom otåligt ögnat igenom några bejublande recensioner av skivan vilket inte har gjort saken bättre. Well well, den som väntar på något gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0