Gröna Lund, The Boss och Tapas!

En jävligt bra helg har kommit till sitt slut.

På fredagen var det jobbfest. Det betydde mat på tyrol och femkamp på gröna lund. Kul kväll! Men lite väl kallt. Höjdpunkten var dock den fina krokodilen som jag vann.

På lördagen fikade jag med Linus, Johanna och Ronja. Senare på kvällen åkte Linus, Ronja och jag käkade grymt goda tapas på Ramblas vid Hornstull. Kyckling, musslor, räkor, bläckfiskringar med mera. Och givetvis massa aioli.

Söndagen bjöd på fantastisk konsert. Det började bra redan innan konserten då både Against Me! och The Gaslight Anthem spelades ur högtalarna på stadion. Sedan var det drygt tre timmar med Bruce Springsteen! Makalöst bra konsert. Vilken energi och spelglädje snart 60-årige Bruce visar upp med sitt band. Imponerande!

Och idag har jag fyllt år. Käkade en mycket god Phad Thai, umgicks med familjen och öppnade paket. I skrivande stund slökollar jag på Magnus Betnérs "Tal till nationen".

Så ja, jag är jävligt nöjd med dom senaste dagarna.

Nu börjar Seinfeld. Vilket betyder läggdags hemma hos mig.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Linus

Tillbaks till Ramblas snart igen!

2009-06-10 @ 12:56:52
URL: http://omlinus.blogg.se/
Postat av: David

Det tycker jag definitivt!

2009-06-11 @ 20:19:22
URL: http://goddontmakenotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0